Financieel medewerker

Hybride (Sint-Andries)

;

Met warme zorg en impact

Samen bouwen we aan een veilige en gezellige thuisbasis voor kinderen en jongeren met extra zorgnoden. In samenspraak met hun context willen we wel degelijk een verschil én impact maken.

Ben jij in je job ook op zoek naar impact?

https://www.werkenbijwelzijn.be

Welke impact zal je hebben?

Binnen !mpact zijn er vier welzijnsvoorzieningen waar we een thuis bieden aan kinderen en jongeren (tussen 2,5 jaar en 21 jaar) die vaak extra ondersteuningsnoden hebben en/of (een vermoeden van) een beperking. De kinderen en jongeren gaan extern naar school in het buitengewoon of gewoon onderwijs.

We zijn voor deze welzijnsvoorzieningen op zoek naar een nieuwe financieel medewerker die verantwoordelijk is voor het beheer van de middelen: zowel de sector VAPH als de sector Opgroeien voorziet namelijk subsidies en enveloppen die toekomen aan de voorzieningen.

TAKENPAKKET

● Beheer van middelen vanuit de sector VAPH en Opgroeien: berekening personeelsmiddelen, werkingsmiddelen, … dit in nauwe afstemming met de (financieel) coördinator.

● Invoeren en verwerken van facturen, creditnota’s, gratis maaltijden, …

● Input en verwerking van personeelsgerelateerde financiële gegevens

● Opvolging van de begroting en ondersteuning bij begrotingen en bij de meerjarenbegroting.

● Aanleveren van financiële informatie aan o.a. de algemeen directeur en de Raad van Bestuur.

● Controle van boekingen.

● Procedure bewonersfacturatie uitwerken (ZOL).

● Rappels, schuldenregeling, dubieuze vorderingen en fiscale fiches opmaken en opvolgen.

● Opmaak van kwartaalafsluitingen en ondersteuning bij tussentijdse afsluiting (semester).

● Opmaak van en ondersteuning bij de jaarrekening.

● Opvolgen van het zakgeld waar de bewoners in de voorzieningen recht op hebben.

● IC-verrichtingen verwerken.

● Ondersteunen van het afrekeningsdossier VAPH (bewoners- en financiële gedeelte).

● Goede relaties onderhouden met de financieel medewerkers van de voorzieningen zelf en inspringen indien nodig. In die zin behoren werkdagen in de voorzieningen tot het takenpakket.

Welke impact verwachten wij van jou?

● Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak in een richting die aansluit op het takenpakket (bv. boekhouden-accountancy).

● Boekhoudkundige kennis is een vereiste.

● Financiële kennis van de sector welzijn is een troef.

● Je hebt affiniteit met cijfers, Excel en planmatig werken.

● Procesoptimalisatie is helemaal je ding.

● Je beschikt over sterke digitale vaardigheden en je kan snel overweg met nieuwe programma’s.

● Je bent loyaal en getuigt van visieontwikkeling. 👀

● Je hebt de gedrevenheid om je snel in te werken. 🚀

● Je gelooft in sterke samenwerkingen en haalt het beste uit jouw collega’s naar boven.

● Verbindend communiceren is voor jou een evidentie en positiviteit een lijfspreuk.

● Je zet in op samenwerking binnen de groep, binnen GO! centraal en met andere partijen uit andere netwerken.

● Je weet een vertrouwensrelatie uit te bouwen met de directies van de voorzieningen.

● Je getuigt van een professionele houding.

● Ervaring of kennis van SAP is een grote plus.

Persoonsgebonden competenties

● Nauwkeurigheid

● Resultaatgericht

● Klantgericht

● Verantwoordelijkheidsgevoel

● Visie

● Teamwerker

● Planner

● Organisatievermogen

● Netwerker

● Gedreven

● Innovatief

Welke impact hebben wij jóu te bieden?

  • We bieden je een contract van minstens 75% en van onbepaalde duur. Een fulltime is 38/38.

  • Verloning volgens barema PC 319.01. Relevante anciënniteit kan meegeteld worden.

  • Wij hanteren glijdende werkuren en thuiswerk kan tot 2 dagen/week (voor wie fulltime werkt). We zetten m.a.w. in op een evenwichtige work-lifebalance. ⚖️

  • Je komt terecht in een organisatie die verder aan het evolueren is; eigen visie en inbreng worden erg gewaardeerd.

  • In hoofdzaak bevindt je bureau zich op de ondersteunende dienst van !mpact, meer bepaald bij de collega’s van team welzijn. Dit jonge team (‘jong’ als in: pas 1,5 jaar bestaande) zal je met open armen ontvangen, je snel thuis doen voelen in een oase van groene plantjes (alhoewel ‘groen’...) en zal al (meer dan) eens een flauwe grap maken. 😉

  • Ons hip en fancy bureau ligt langs de Gistelse Steenweg (Expresweg) in Brugge. Stoom afblazen doen wij bij een verse kom soep, aan de pooltafel of bij een partijtje Fifa 🎮 . Ons kantoor is supervlot bereikbaar én er is parkeergelegenheid.

  • Daarnaast mag je zeker al eens àndere oorden opzoeken (zoals ’t zètje ⛵️), want aangezien wij relaties met de financieel medewerkers van de voorzieningen zelf ook heel belangrijk vinden, vragen we om ook daar op geregelde tijdstippen aanwezig te zijn.

  • Omdat wij levenslang leren hoog in het vaandel dragen 🎓, voorzien we continu in opleidingen, zowel intern via onze eigen academy (surf alvast eens naar www.casaimpact.be) als extern via allerlei professionaliseringstrajecten.

  • Je geniet van extralegale voordelen zoals een eigen laptop, gsm en telefoonabonnement.

  • Je krijgt een woon-werkvergoeding.

  • Vakantiegeld

  • Eindejaarspremie

  • Wettelijk verlofstelsel + extra verlofdagen op basis van leeftijd.

Solliciteren

Solliciteren voor deze vacature met jouw cv en motivatiebrief kan via onze jobsite www.werkenbijwelzijn.be .
Geselecteerde kandidaten nodigen we uit op een sollicitatiegesprek.

Heb je nog vragen? Dan kan je contact opnemen met Leen Gevaert (leen.gevaert@scholengroepimpact.be ; +32 499 70 33 47).

Welkom op onze vijf locaties 📍

Onder de vlag van scholengroep !mpact telt de regio Brugge-Oostkust vier welzijnsvoorzieningen + één begeleidingscentrum waar wij een gezellige thuis bieden aan kinderen en jongeren tussen 2,5 jaar en 21 jaar die vaak extra ondersteuningsnoden hebben en/of (een vermoeden van) een beperking. Deze kinderen en jongeren gaan naar school in het buitengewoon of gewoon onderwijs.

Op onze vijf locaties samen werken zo’n 165 medewerkers, gaande van opvoeders en ergotherapeuten over verpleegkundigen tot orthopedagogen. Wees welkom in 😃:

• Voorziening De Hazelaar in Sint-Andries

• Voorziening De Bevertjes in Oedelem

• Voorziening Nest in De Haan

• Voorziening MAKZ in Knokke (samenwerking met onderwijsinternaat)

• Begeleidingscentrum Pit in Assebroek.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Privacy Policy

 Wat staat er allemaal in onze privacy policy?

Wie zijn wij?

Scholengroep Impact is een scholengroep, gevestigd in Gistelse Steenweg 294, 8000 Brugge.

Wij maken deel uit van het GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap. Dit is een openbare instelling met rechtspersoonlijkheid, opgericht bij decreet van 14 juli 1998. Het GO! is gevestigd in de Willebroekkaai 36 te 1000 Brussel en heeft ondernemingsnummer 0850.036.635. Verder in deze tekst wordt naar het GO! verwezen met de persoonlijk voornaamwoorden ‘wij’ of ‘ons’.  

Als u vragen hebt over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, kunt u contact opnemen met ons aanspreekpunt informatieveiligheid door uw vragen te mailen naar privacy@scholengroepimpact.be.

 

Wat zijn persoonsgegevens?

Persoonsgegevens zijn alle informatie over een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon. Dat is dus niet beperkt tot de identificatoren als naam, voornaam, telefoonnummer en andere gegevens aan de hand waarvan men op unieke wijze kan geïdentificeerd worden, maar omvat ook alle informatie over geïdentificeerde of identificeerbare personen.

 

Wanneer verwerken we persoonsgegevens?

Wij verwerken alleen persoonsgegevens als dat noodzakelijk is om  de taken die ons zijn toebedeeld, te kunnen verrichten. Wij verwerken de gegevens in overeenstemming met de bepalingen van de algemene verordening gegevensbescherming (AVG), en met de bepalingen van de federale en Vlaamse regelgeving over de bescherming van natuurlijke personen bij de verwerking van persoonsgegevens. Dit geldt ook voor de persoonsgegevens die we door derden laten verwerken.

 

Welke gegevens verwerken wij en waarom doen wij dat?

We verwerken uw persoonsgegevens voor onze taken van algemeen belang die zijn opgenomen in het Bijzonder decreet betreffende het gemeenschapsonderwijs  van 14 juli 1998. In bepaalde gevallen legt de regelgeving de verwerking van persoonsgegevens rechtstreeks op. Een overzicht van alle onderwijsregelgeving vindt u terug op http://data-onderwijs.vlaanderen.be/edulex/. Voor andere verwerkingen zullen wij om uw toestemming vragen, tenzij de verwerking noodzakelijk is om uitvoering te geven aan een overeenkomst die u met ons heeft afgesloten.

Welke gegevens we verwerken is afhankelijk van de relatie die we met u hebben. In de meeste gevallen is dat de relatie leerling/onderwijsverstrekker of werkgever/werknemer. Concreet verwerken wij, afhankelijk van uw hoedanigheid mogelijk de volgende persoonsgegevens op basis van de volgende redenen :

  • U bent een leerling of diens ouder:
    Wij hebben uw persoonsgegevens nodig om een leerlingenbestand aan te leggen ten behoeve van de organisatie van het onderwijs, het registreren van de studievooruitgang, bijhouden toets- en examenresultaten en deliberaties, het berekenen, factureren en innen van verschuldigde bedragen, communicatie met leerlingen en ouders en het behandelen van geschillen.

    Daarenboven hebben wij uw gegevens nodig voor het begeleiden van leerlingen in hun cognitieve fysieke en psychische ontwikkeling en bij hun beroepskeuze.
    Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens, financiële gegevens, leerloopbaangegevens, en/of medische gegevens.
     

  • U bent werknemer:
    Wij hebben uw persoonsgegevens nodig voor de administratie van salarissen, en vergoedingen, de toepassing van de sociale wetgeving, evaluatie en opvolging en de planning van opleiding en loopbaan.

    Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens, financiële gegevens, loopbaangegevens, opleidingsgegevens en/of medische gegevens.
     

  • U bent sollicitant:
    wij hebben uw persoonsgegevens nodig voor aanwerving en selectie. Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens, financiële gegevens, loopbaangegevens, opleidingsgegevens en/of medische gegevens.
     

  • U bent (medewerker van een) leverancier:
    nodig voor de opvolging van het contract met uw werkgever, het voldoen aan de fiscale en sociale verplichtingen, behandelen arbeidsongevallen. Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens, financiële en fiscale gegevens, loopbaangegevens, opleidingsgegevens en/of medische gegevens.
     

  • U bent bestuurder:
    Wij hebben uw persoonsgegevens nodig voor de administratie van vergoedingen, de toepassing van de onderwijskundige en organieke regelgeving en opvolging en de planning van onze bestuursorganen. Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens, financiële gegevens, loopbaangegevens, opleidingsgegevens en/of medische gegevens.
     

  • U bevindt zich in een zakenrechtelijke relatie met het GO!:
    Wij hebben uw persoonsgegevens nodig in het kader van zakenrechtelijke, contractuele en notariële wetgeving. Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens en financiële gegevens.
     

  • U bent ingeschreven voor een studiedag of ander door ons georganiseerd evenement:
    Wij hebben uw persoonsgegevens nodig voor de organisatie van het evenement waaraan u deelneemt. Afhankelijk van de dienst bevatten deze dossiers identificatiegegevens, contactgegevens en financiële gegevens.
     

  • U bent een bezoeker van onze websites:
    zie onze cookieverklaring

 

Hoe verzamelen en verwerken we uw persoonsgegevens?

We kunnen gegevens rechtstreeks bij u opvragen in een formulier of in documenten die u bij een formulier moet voegen, bijvoorbeeld bij inschrijving van één van onze instellingen.

Daarnaast vragen we gegevens op bij andere overheidsdiensten die er al over beschikken. We leven hierbij altijd de bepalingen na over de bescherming van natuurlijke personen bij de verwerking van persoonsgegevens, die in voorkomend geval op federaal of Vlaams niveau vastgelegd zijn.

 

Delen we uw persoonsgegevens mee aan anderen?

Voor bepaalde specifieke dienstverlening doen wij een beroep op derden, die in het kader van die dienstverlening bepaalde persoonsgegevens verwerken. Dit gebeurt steeds in het kader van een verwerkersovereenkomst waarin wij eisen dat zij uw persoonsgegevens verwerken op een wijze die strookt met de algemene verordening gegevensbescherming.

Daarenboven zijn we soms wettelijk of decretaal verplicht om uw persoonsgegeven door te geven of hebben overheidsdiensten het recht om bij ons gegevens op te vragen. Zo worden decretaal bepaalde leerlingengegevens overgemaakt aan het Vlaams Agentschap voor onderwijsdiensten. Worden uw persoonsgegevens doorgegeven buiten de Europese Unie?

Wij zorgen ervoor dat deze overdrachten stroken met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG), en met de federale en Vlaamse regelgeving over de bescherming van natuurlijke personen bij de verwerking van persoonsgegevens. 

 

Hoe worden uw persoonsgegevens beveiligd?

Wij nemen passende beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot uw persoonsgegevens te beperken. Wij hebben hiervoor een Informatiebeveiligingsbeleid. Zo zorgen wij ervoor dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot de gegevens,  dat de toegang tot de gegevens afgeschermd is en dat onze veiligheidsmaatregelen regelmatig gecontroleerd worden.

 

Wat zijn uw rechten?

U kunt zich te allen tijde op de volgende rechten beroepen:

  • recht op inzageu mag vragen welke gegevens van jou verwerkt worden en wie er toegang toe heeft, waarom wij deze persoonsgegevens nodig hebben of gebruiken en hoe lang ze bewaard worden;

  • recht op verbeteringindien u fouten in uw gegevens vindt, mag u vragen om dit aan te passen. U kan ook aanvullingen toevoegen aan uw gegevens;

  • recht op gegevenswissingu kan vragen dat gegevens, die niet (meer) noodzakelijk zijn permanent en volledig verwijderd worden;

  • recht op beperking van de verwerking: indien u bezwaar hebt (zie verder) tegen de verwerking van bepaalde gegevens, kan u vragen om deze verwerking te stoppen;

  • recht op overdraagbaarheid van gegevensindien u bepaalde gegevens wenst over te dragen naar een instelling, dan faciliteren wij dat (in de mate van het mogelijke);

  • recht om uw toestemming in te trekkenindien men u voor bepaalde verwerkingen de toestemming gevraagd heeft, kan u ten allen tijde kiezen om deze niet meer te verstrekken.

Als u de voorafgaande  rechten wenst uit te oefenen, als u andere vragen heeft in verband met uw privacy, of als u het niet eens bent met de manier waarop we uw gegevens verwerken kan u hiervoor terecht op het e-mailadres privacy@scholengroepimpact.be of bij de centrale diensten van het gO8 op het e-mail adres dpo@g-o.be.  Indien bij dergelijke vraag twijfels kunnen bestaan over uw identiteit zullen wij u verzoeken om een identiteitsbewijs, zodat uw gegevens niet worden meegedeeld aan iemand die er geen recht op heeft. Daarnaast kunt u een klacht indienen bij de bevoegde toezichthoudende autoriteit, de Vlaamse Toezichtcommissie voor de verwerking van persoonsgegevens.

 

Wijzigings- en aanpassingsbeleid

We hebben het recht om het beleid te wijzigen en aan te passen. Wijzigingen en aanpassingen melden we altijd via de website.

 

Disclaimer

Deze website is eigendom van Scholengroep Impact
Gistelse Steenweg 294
8200 Brugge
E-mail: privacy@scholengroepimpact.be

 

INTELLECTUELE EIGENDOMSRECHTEN

De inhoud van deze site, met inbegrip van de merken, logo’s, tekeningen, data, product- of bedrijfsnamen, teksten, beelden e.d. zijn beschermd door de intellectuele rechten en behoren toe aan Scholengroep Impact of rechthoudende derden.

BEPERKING VAN DE AANSPRAKELIJKHEID

De informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd.

Scholengroep Impact levert grote inspanningen zodat de ter beschikking gestelde informatie volledig, juist, nauwkeurig en bijgewerkt zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen in de ter beschikking gestelde informatie. Indien de versterkte informatie onjuistheden zou bevatten of indien bepaalde informatie op of via de site onbeschikbaar zou zijn, zal Scholengroep Impact de grootst mogelijke inspanning leveren om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Scholengroep Impact kan evenwel niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die ontstaat uit het gebruik van deze site.
De inhoud van de site (hyperlinks inbegrepen) kan ten allen tijde zonder aankondiging of kennisgeving aangepast, gewijzigd of aangevuld worden. Scholengroep Impact geeft geen garanties voor een slechte werking of tijdelijke (on)beschikbaarheid van de website of voor enige vorm van schade, rechtstreekse of onrechtstreekse, die zou voortvloeien uit de toegang tot of het gebruik van de website.

Scholengroep Impact kan in geen geval tegenover wie dan ook, op directe of indirecte, bijzondere of andere wijze aansprakelijk worden gesteld voor schade te wijten aan het gebruik van deze site of van een andere inzonderheid als gevolg van links of hyperlinks, met inbegrip, zonder beperking, van alle verliezen, werkonderbrekingen, beschadiging van programma’s of andere gegevens op het computersysteem, van apparatuur, programmatuur of andere van de gebruiker.

De website kan hyperlinks bevatten naar websites of pagina’s van derden, of daar onrechtstreeks naar verwijzen. Het plaatsen van links naar deze websites of pagina’s impliceert op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring van de inhoud ervan.

Scholengroep Impact verklaart uitdrukkelijk dat zij geen zeggenschap heeft over de inhoud of over andere kenmerken van deze websites en kan in geen geval aansprakelijk gehouden worden voor de inhoud of de kenmerken ervan of voor enige andere vorm van schade door het gebruik ervan.

TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE RECHTBANKEN

Het Belgisch recht is van toepassing op deze site. In geval van een geschil zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Setting not found bevoegd.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?